خرید از سراسر دنیا


» مدل لباس پلیسه

مدل لباس پلیسه

مدل لباس پلیسه

لباس های پلیسه جزء لباس های جذاب و زیبایی است که از قدیم الایام وارد عرصه مد شده ست و همیشه مورد پسند دختران و بانوان مشکل پسند بوده است 


طراحان مد و خیاطان از مصر باستان تاکنون از چین و چسب برای ایجاد حجم ، بافت و ابعاد لباس استفاده می کنند. از شلوار جلو چین دار تا دامن و لباس های چین دار ، امروزه پلیسه تاشو یکی از اصلی ترین مدل ها است


پلیسه چیست؟

پلیسه نوعی چین در پارچه است که می تواند ظاهر مختلفی به خود بگیرد. چین اصلی این است که پارچه به پشت خود جمع شود و در نتیجه ظاهری پف دار ایجاد کند. با این حال ، چین ها به اشکال و اندازه های مختلفی ارائه می شوند. بعضی از آنها به طور مساوی در طول جمع می شوند ، در حالی که سایزهای دیگر همه اندازه های مختلف دارند. برخی از چین ها اتو خورده و تحت فشار قرار می گیرند ، در حالی که برخی دیگر از مایعات بیشتری برخوردار هستند. چین هایی که به جای خود بخیه زده می شوند ، قلاب در نظر گرفته می شوند و از قلاب ها معمولاً فقط برای تزئین استفاده می شود ، زیرا هدف خاصی در مد ندارند.


هنگام دوختن پلیسه ، اطمینان حاصل کنید که درز اضافی در قسمت بالا بگذارید ، زیرا برای دوختن و جمع کردن چین ها به فضای اضافی نیاز دارید. شما اغلب برای یک پارچه چین دار به پارچه بسیار بیشتری نیاز دارید ، بنابراین مطمئن شوید که الزامات پارچه را در الگوی دوخت با دقت دنبال کنید.


برخی نمونه های پلیسه شامل :

پلیسه های آکاردئونی :

این نوع پلیسه ها را بعضی اوقات می توان "چین چاقو" ، "چین خورشید آفتاب" یا "پنکه فن" نامید ، و آنها نوعی پلیسه محکم هستند که پارچه در آن به طور مساوی تا می شود. از پلیسه های آکاردئون به طور کلی در دامن ها برای پر بودن استفاده می شود ، و چین ها در لبه آنها یک طرح زیگ زاگ تشکیل می دهند.

پلیسه های کارتریجی :

پلیسه های کارتریجی اغلب برای دامن یا آستین استفاده می شوند تا پارچه ای پرزرق و برق ایجاد کنند بدون اینکه درز آن حجیم شود. به جای جمع شدن پارچه ، پارچه با ایجاد دو ردیف سست بخیه و کشیدن نخ برای جمع شدن پارچه استفاده می شود. این باعث ایجاد چین های باریک می شود که برای آستین های پف دار و دامن های زنگ دار استفاده می شود.

پلیسه های لانه زنبوری :

چین های لانه زنبوری چین هایی در پارچه است که الگویی شبیه لانه زنبوری ایجاد می کند و این روش معمولاً یک روش گلدوزی برای ایجاد طرح روی پارچه چین دار است. این کار معمولاً برای تزئینات روی خط گردن و دستبند است.


تصاویر بیشتری از مدل های لباس پلیسه


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده