خرید از سراسر دنیا


» 10 زیباترین زن سلطنتی جهان

10 زیباترین زن سلطنتی جهان

10 زیباترین زن سلطنتی جهان

یک ملکه نه تنها زنی است که دارای امتیاز بسیار زیاد برای حکومت بر دولت است. او همچنین یک ترند و یک الگو، در میان چیزهای دیگر است. اما سلطنت فقط پادشاهان و ملکه ها نیستند. همچنین دوک ها و دوچس ها، شاهزاده ها و شاهزاده خانم ها و دیگر اعضای خانواده های سلطنتی هستند. برای دیدن عکس هایی از زیباترین شاهزاده خانم ها و ملکه های جهان آماده شوید. باور کنید، این خانم های شیک پوش لایق توجه شما هستند!


1. پرنسس مادلین، سوئد

پرنسس مادلین ترزا آملیا جوزفینا دومین دختر کارل شانزدهم گوستاف پادشاه سوئد و ملکه سیلویا است. او کاملاً عاشق اسب سواری و مسافرت است. شاید حتی هر دو در یک زمان.


کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

2. نیکولتا رومانوف، نبیره نیکولای اول

نیکولتا کنسولو رومانوف از نوادگان امپراتور روسیه نیکلاس اول است. اما پس از گذشت این همه نسل، او چندان نگران ریشه های روسی خود نیست.


3. پرنسس سوفیا، سوئد

اعلیحضرت شاهزاده سوفیا همسر شاهزاده کارل فیلیپ است. در 34 سالگی، او موفق شد یک حرفه مدلینگ موفق ایجاد کند، مرکز یوگا خود را باز کند، یک خط تولید لباس ورزشی ایجاد کند و یک صندوق خیریه کودکان باز کند.


4. پرنسس الیزابت فون تورن و تاکسی، آلمان

پرنسس الیزابت فون تورن و تاکسی، با نام مستعار TNT، ستونی در Vogue دارد و از ورزش های شدید لذت می برد. برخلاف عقیده رایج که همه خانواده‌های سلطنتی محتاط هستند و یک عصا دارند، لیز اعتراف می‌کند که عاشق ماجراجویی است.


5. الساندرا د اوسما، همسر شاهزاده هانوفر

شاهزاده کریستین و الساندرا د اوسما در سال 2005 زمانی که او در سفر شاهزاده به پرو به عنوان راهنمای تور عمل می کرد، آشنا شدند. چند سال بعد، سرنوشت دوباره آنها را گرد هم آورد. در سال 2011، کریستین و الساندرا به عنوان یک زوج ظاهر شدند و در سال 2018 رابطه خود را رسمی کردند.


6. جتسون پما، ملکه بوتان

جتسون پما جوانترین ملکه جهان است. بسیاری او را کیت میدلتون تبتی می نامند. جتسون تنها 27 سال داشت که تاج و تخت را به ارث برد. شنیده ها حاکی از آن است که همسرش جیگمه خسار نامگیال وانگچوک، پنجمین پادشاه بوتان، در کودکی با این زیبایی در پارک آشنا شده و پس از مدتی به او قول ازدواج داده است. کمی ترسناک اما در عین حال شیرین.


7. لتیزیا، همسر ملکه اسپانیا

لتیزیا اورتیز روکاسولانو با پادشاه فیلیپ ششم ازدواج کرد و ملکه اسپانیا شد. همسر اولش معلم ادبیات مدرسه بود که در وهله اول الهام بخش او شد تا وارد روزنامه نگاری شود.


8. شاهزاده امیره الطویل، عربستان سعودی

شاهزاده امیره الطویل تمام کلیشه ها را در مورد زنان در عربستان سعودی می شکند. او هرگز لباس سنتی نمی پوشد، از توانمندسازی زنان محلی حمایت می کند و حتی شاهزاده الولید را به میل خود طلاق می دهد. اگر نمی دانستید، فرهنگ اسلامی در مورد داشتن هر نوع قدرتی برای زنان بسیار سختگیر است.(منظور از هر نوع قدرت،قدرت بر خلاف شئونات اسلامی است)


9. پرنسس شارلین، موناکو

شارلین لینت ویتستوک قهرمان شنای المپیک است. به هر حال، او از این طریق با همسر آینده خود، شاهزاده موناکو آلبرت آشنا شد. در حال حاضر، شارلین دو فرزند بزرگ می کند، کارهای خیریه زیادی انجام می دهد و عضو کمیسیون های مختلف ورزشی است.


10. کاترین، دوشس کمبریج، انگلستان

کاترین میدلتون یکی از شناخته شده ترین اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا است. او در دوران دانشجویی با همسر آینده‌اش، شاهزاده ویلیام آشنا شد، اما در آن زمان، آنها فقط دوست بودند. اکنون کاترین و ویلیام با خوشحالی ازدواج کرده و دارای سه فرزند هستند.


ترجمه مجله ارم بلاگ


نظرات
arrow ...
اسلام کجا نسبت به قدرت زنان مخالفه؟؟ این ....... چیه نوشتید؟؟ هیچ دینی بیشتر از اسلام به زنان ارزش نداده
پاسخ ادمین
سلام،نوشته نشده "قانون اسلام"و "همه نوع قدرت" ،بلکه نوشته : در "فرهنگ اسلامی" "هر نوع قدرت" و منظور هر نوع قدرت بر خلاف شئونات اسلامی است.مثل اخلاق،طرز گفتار رفتار،طرز پوشش و...
arrow ....
اصلا زیبا نبودن بلکه معمولی بودن البته ملکه ی بوتان حرفی داشت
arrow هستی
نمردیم معنی زیبایی رو فهمیدیم اینها که همه صورتشون جراحیه تازه الانش هم زیبا نیستن .مثل اینکه هنوز زیبایی براتون تعریف نشده
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده