خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» انواع مدل های لباس عروس (راهنمای انتخاب لباس عروس)

انواع مدل های لباس عروس (راهنمای انتخاب لباس عروس)

برای خرید لباس عروس مناسب باید با انواع مدل لباس عروس آشنا شوید در این پست به معرفی مدل های مختلف لباس عروسی میپردازیم.

لباس عروس مدل کلاسیک یا ساده (A Line)

محبوب ترین مدل لباس عروس است که هم در ایران و هم در جهان طرفداران زیادی داشته و علاوه بر زیبایی برای تمامی عروس خانم ها با هر اندامی مناسب است. این مدل که به صورت حرف انگلیسی A است بالا تنه لباس فیت بوده و از کمر به پایین پهن (کلوش) می شود. مدل A Line دارای قابلیت خوبی برای نمایش اندام و اکسسوری های شما می باشد.

لباس عروس مدل پرنسسی (Ball gown)

لباس پرنسسی که در شخصیت های کارتونی و عروسک های دوره کودکی جزئی از خاطرات شیرین شما بود امروز می تواند به واقعیت بپیوندد و در روز عروسی بر تن شما باشد. لباسی که بالا تنه آن فیت است و از کمر به پایین تر مثل چتری بزرگ باز شده و دارای دامنی پف دار است.

این مدل برای افرادی که اندامی مثلثی (گلابی شکل) یا باریک دارند ایده آل است، زیرا دامن بلند آن به پنهان کردن پایین تنه کمک شایانی می کند. البته این مدل می تواند مشکلاتی را برای افرادی که کوتاه قد داشته باشد.

همچنین در صورت انتخاب مدل پرنسسی مطلب تور عروس متناسب با لباس عروس را مطالعه کنید تا تور مناسب را انتخاب کنید.

با این لباس جدا از اینکه قدتان بلند یا کوتاه است شما قد کوتاه تر دیده خواهید شد و این مربوط به طرح و پف دار بودن لباس در پایین تنه می باشد که به این صورت نمایش می دهد. پس اگر قد بلند نیستید از کفش پاشنه بلند استفاده کنید.

لباس عروس مدل ماهی (Mermaid)

مدل پری دریایی یا ماهی از بالا تنه تا زانو تنگ و فیت است و بعد از آن پهن شده یا کلوش می شود. این مدل برای عروس خانم هایی که فرم بدن آن ها به صورت ساعت شنی (کمر باریک) هستند بسیار مناسب است.

این مدل برای افراد دارای فرم بدنی دایره ای (مانند سیب) مناسب نبوده و توصیه می شود انواع دیگر مدل ها را انتخاب کنند.

لباس عروس مدل سلطنتی (Empire)

مدل امپایر از گذشته مورد توجه عروس خانم ها بوده و برای هر نوع اندامی مناسب است. در این مدل نیم تنه ی بالا فیت بوده و پایین تر از کمر دارای یک دامن ساده و کلاسیک است.

لباس عروس مدل راسته (Sheath)

مدل شیک و مدرن لباس عروس که با انواع قبلی خود متفاوت بوده و مناسب افراد کمر باریک و لاغر می باشد. این مدل برای افراد با قد متوسط و بلند مناسب است و شما را بلند قدتر نیز نشان می دهد. این مدل از بالا تنه تا پایین تنه تنگ بوده و دامن آن راسته می باشد. یکی از ویژگی های این لباس این است که آن را می تواند بعنوان یک لباس مجلسی شیک در مراسم های عروسی یا تولد هم بپوشید.

لباس عروس کوتاه (Tea Length)

این نوع لباس برای مراسم هایی مانند تولد، سالگرد ازدواج یا ازدواج دوم (مراسم های کوچک ساده تر یا میهمانی های دوستانه) استفاده می شود. استفاده از تور در این لباس باعث زیباتر شدن استایل شما می شود.

توجه کنید که در این لباس کفش های شما خودنمایی می کند، پس استفاده از کفش های جذاب پاشنه بلند می تواند گزینه خوبی باشد. با این لباس آزادی عمل بیشتری دارید، کمتر خسته شده و می توانید به راحتی برقصید و از میهمانی لذت ببرید.

لباس عروس ترومپت (Trumpet)

این لباس از بالا تنه تا زیر باسن فیت و تنگ می باشد و بعد از آن کلوش می شود (مانند مدل ماهی)، بنابراین برای عروس خانوم های ورزشکار و افرادی که اندامی لاغر و صاف یا کمر باریک دارند مدل مناسبی می باشد.

لباس عروس دانتل

این مدل به دلیل جذابیت خاص خود امروزه بسیار پرطرفدار بوده و محبوب عروس خانم ها می باشد. تور دانتل می تواند هم در بالا تنه و هم در پایین تنه لباس عروس بکار برود. در واقع اگر دنبال لباس پوشیده هستید می توانید از مدل دانتل آستین بلند که در بالا تنه توری شکل است استفاده کنید.

فرم دانتل نیز بسته به حجم گلدوزی بکار رفته می تواند فرم اندام شما را برجسته کند پس به تناسب آن با اندام خود دقت کنید. این مدل معمولا بالا تنه شما را بیشتر جلوه داده و برجسته می کند بنابراین در انتخاب آن تناسب اندام خود را در نظر بگیرید.

منبع: مجله عروسی شادیما

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده