دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» رنگ سال 2023 توسط موسسه پنتون اعلام شد

رنگ سال 2023 توسط موسسه پنتون اعلام شد

رنگ سال 2023 توسط موسسه پنتون اعلام شد


رنگ سال 2023 پنتون Viva Magenta ویوا مجنتا، قرمز مایل به زرشکی است


از سال 2000، موسسه رنگ پنتون هر سال "رنگ سال" را اعلام می کند


مرجع جهانی رنگ، رنگ سال خود را در دسامبر هر سال نشان می دهد، و انتخاب رنگ سال 2023 آن که پنجشنبه اعلام شد، یکی از طیف های رنگ قرمز است.


انتخاب موسسه رنگ پنتون در نظر گرفته شده است که منعکس کننده آخرین روندها در بخش های مختلف از جمله مد، زیبایی، فناوری، طراحی و دکوراسیون منزل باشد. 


به گفته لوری پرسمن، معاون مؤسسه رنگ پنتون، در میان همه‌گیری مداوم، Viva Magenta نشان‌دهنده اطمینان و ارتباط در جهانی است که تلاش می‌کند دوباره روی پای خود بایستد.


با الهام از طبیعت

Leatrice Eiseman، مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون، گفت که این رنگ از رنگ قرمز طبیعی مشتق شده از حشرات کوچکی به نام cochineals الهام گرفته شده است.



آیزمن در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «با تبدیل شدن جهان‌های مجازی به بخشی برجسته‌تر از زندگی روزمره ما، ما به دنبال الهام گرفتن از طبیعت و آنچه واقعی است هستیم. با فراخوانی نیروهای طبیعت، روح ما را تقویت می کند و به ما کمک می کند تا قدرت درونی خود را بسازیم."


اعلامیه امسال با نمایشگاه جدیدی در میامی همراه است که شنبه به روی عموم باز می شود. این فیلم که "Magentaverse" نام دارد، "پویایی بین هوش مصنوعی و خلاقیت انسان" را از طریق اتاق‌های تعاملی با تجربه‌های بصری، شنیداری و لمسی مرتبط با Viva Magenta بررسی می‌کند.


پنتون به دلیل ایجاد سیستم تطبیق پنتون شناخته شده است که برای شناسایی و مطابقت رنگ ها در صنایعی مانند چاپ، طراحی گرافیک و مد استفاده می شود. بیش از دو دهه است که سالانه رنگ سال را نامگذاری کرده است.


رنگ سال 2023، عکس 1

رنگ سال 2023، عکس 2

رنگ سال 2023، عکس 3

رنگ سال 2032 - عکس 4



» هلویی، رنگ سال 2024 شرکت پنتون+ ترندترین رنگ ها برای سال جدید


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده